There was an error in this gadget

Wednesday, 9 May 2012

Amani is Hot!!

Pantasnya nk update psal Amani yg hot..kisah bmula pd malam isnin,dh rasa panas2 sket bdan amani so bg ubat demam..tp bila bgun pg makin panas la pulok..cek suhu 38.5c bg ubat lg trus anta umah BS dgn harapan nnt ok la tu..skali kol tghari akak BS ckp Amani tdo ja,dok merengek2 xnk mnum susu,makan ok plak cuma susu ja kureng...Panas bdan pn xkurang2 akak tu ckp..
Dgn penuh kerisauan mak pn balik awal sket la ptg tu trus bwk ke klinik pilihan hati KLINIK KITA kat Wangsa Maju..

Masuk ja bilik dokter Amani dh nangis tgk dokter,bila nk amik suhu nk cek mulut bgai lg la nangis..Mau nya xnangis dokter tu pkai mask,takut la Amani hahah..
Skali cek suhu 39c suda,sgt tggi dhtu boley kena sawan klu biar lama2 huhu..
cek mulut plak tonsil merah bngkak sgt dokter ckp..
Kena sumbat ubat kat bontot,dpt ubat demam ngn ubat antibiotik..
Layan jap gmbar dlm keta otw balik dr klinik,sedey ja muka..




Panas mentari petang menyinari wajah hehe..

Cantek plak ada efek2 cahaya kat kanan tu :p

Sedey sgt dh rupa ni..

Mata berair,muka stress..

Ni xpaham konsep,eksaited sgt lpas kena lap2 bdan tu..

TIPS/PETUA ANAK DEMAM.
cewah dh mkn bidan plak nk bg petua bagai hehe..
*Selalu lap badan anak dgn air suam,bukan air sejuk..bkali2 dokter bgtau ni lap ngn air suam saja..tp dokter tu lg hebak dia ckp dia isi air dlm botol spray ja kat anak..cm spray febreeze plak rasa,maka mak lap ja Amani ngn towel suam..
*Jgn bg baju tebal,lg cantek pkai pampers ja,sbb baju tebal lg la mnghalang haba panas bdan tu keluar..bila dh sexy tu senang la badan myejuk.
*Bg ubat ikut time jgn lupes.
*Kalau kg kg dulu mama slalu jelom kepala ngn air daun bunga raya,daun bunga melur utk turunkan suhu badan.
*Bg mium byk2 xkira la susu ka air suam ka sbb bila baby mmbuang byk cepatla keluar haba dlm badan tu.
*Bg mknan yg boley mnyejukan badan gak..mcm semalam mak dh rebus barli..pg ni bekalkan sup ayam +barli..smlm dh try barli+gula perang sedapss hehe tp utk mak je la bukan tuk baby.
*Doa byk2 semoga anak cepat sembuh..

Selain dr hot sgt Amani jugak telah mncipta sejarah lg semalam bila jatuh tgolek dr katil,sakit jantung sketika tgk2 dh tsembam di hujung katil..pg td baru prasan bengkak bibir tu..sexy lg...pastu Amani xabeh2 dok jilat bibir yg bengkak tu.
Semalam gak xboley tdo sbb Amani asek nangis,xselesa la tu kn..tp pg ni bengong2 dh kepala mama ni xsukup tdo ngn kerja byk plak lg adoiii...

p/s:kagums tgk coolfever melekat kat dahi tu..sbb slalu kat umah musti cepat ja cabut..itu BS ckp dia marah xbg Amani cabut trus dia dgr ckp akak tu,cesss kamu Amani!

No comments:

Post a Comment