Wednesday 12 October 2011

Can see the result!!

Haaa..result apa yg dh nampak tu??on Monday saya baru start mnum  lactolite hehe..bancuh ngn air Ribena,kacau2 jd kaler biru,serems tgk hahha..tp rasa sedap ja;-) so the nextday kat ofis riso2 gak klu saket perut memulas2..skali dh trasa saket2 perut cm biasa ke toilet la,dh serems2 gak rasa sbb saya ni klu ketoilet mmg susah membuang..bdarah2 tu mmg slalu gak..tmbah2 lepas deliver..dari dulu plak mmg 3-4ari skali baru membuang..so kat toilet saya bjaya membuang dgn mudah,xsaket,xbdarah mmg bess la..thats why la saya brani nk promote Lactolite ni kat org sbb saya sndri dh rasa kesan nya..


Ni lah rupa 1 box of lactolite which will help you to reduce constipation problem;-)

NURICH LACTO-LITE
  • Adalah yogurt kultur hidup & inulin menggabungkan kultur hidup dan inulin untuk menjamin kesihatan sistem penghadaman
  •  Sinbiotik yang mengabungkan kedua-dua probiotik dan prebiotik justeri meningkatkan lagi keberkesanan probiotik.
  •  Tidak menyebabkan kekejangan perut mahu pun cirit birit.
So result dari minum Lactolite ni adalah..
  • Menyingkirkan toksin badan
  • Menggalakkan metabolism
  • Mengurangkan beban badan
  • Menggalakkan pertumbuhan bakteria baik
  • Membantu dalam penghadaman
  • Membantu melegakan sembelit
  • Membantu sintesis vitamin

Sama mcm Pb jugak dh try,dh tau rasanya senang nk promote;-)
Ni testimoni PB from my adik heheh..she msg me this morning..

Soda:Huh..slim mak.Sluaq jeans guess mu tu longgaq.kena bli sluaq len la.. (saya org utara so dlm msg pn kuar la bahasa utara hehehe...)

See my adik baru pkai this PB about 2 weeks ago,dh nmpak kesan nya..my mom pn baru pkai gak n she said dh rasa ringan badan,kuar angin2..siap cakap raya haji nnt dia plg segak hahahaha..

So ladies out there lets try and see the results!!
Any queries nk tnya psal product,nk measure etc contact me ya!!

Wardah
012-5343493/013-3879207

No comments:

Post a Comment