There was an error in this gadget

Thursday, 8 March 2012

Pavlova oh Pavlova..


Penangan pavlova yg mnggoda..kaler sgt mnggoda tp rasa maness ya ampuns boley kencing manes mak cmni..smlm lepas balik ofis kugagahi jugak mencari pavlova lepas cubaan di waktu lunch xbjaya hehe..rupanya ada ja jual kat Bens KLCC tu..tu pn Efa yg bgtau hehe..kunun nya kat sini sgt sedaps..maka beli la sbjiks nk rasa...
Sbb aritu ada buat kat umah tp kat dlm cm lembuts2..mmg betul la rasa dia cmtu kn??cuma yg luar tu apsal xkeras dan cair di muluts bila mkn hehhe..
xpaa usaha tangga kejayaan pasni nk buat lg smpai bjaya hehe..

Tp bila rasa pavlova yg beli tu en.hsbnd ckp sedaps xmcm yg mak buat..*ehem2 nk ckp mak buat xsedaps la tu cesss*
cara2 buat dh betul kot pukul putih telur smpai stiff cmtu..
bakar pn lama gak,tah2 xcukup msak ek??kena tnya pakar memasak la cmni..
Tggu entry Pavlova by Wardah nnt hahaha..



Lebey kureng cmni la rupa Pavlova kat Bens..gmbar en.Google..



cmni rupa kat dlm lembut gebus..gmbar en.Google..

Lepas bakar rupa dia mmg kena cmni ek??pastu baru letak cream..gmbar en.Google..

Dh letak cream smua curahkan buah2 yg mahei tu kat atas hahhaa..gmbar dr blog MaTai..sgt mggoda ok!tp xgemor sgt pn nk mkn:p suka mkn buah2 tu ja heheh...

2 comments:

  1. macam bes...nak terailah...terai makan, bukan buat, ye.....manes sgt tak????

    ReplyDelete
  2. try buat skalik hehe..manesss sgt wehh!! mat suka kot hehehe..

    ReplyDelete